بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۰۸۶۰
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: انقلاب اسلامی موجب دستیابی نخبگان کشور به قدرت علمی بومی شد.
سرهنگ نجمی ۱۹ آذرماه در مراسم رونمایی از پوستر، لوگو و سایت نمایشگاه و جشنواره جهادگران علم وفناوری آذربایجان غربی که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی موجب شد نخبگان کشور به قدرت علمی بومی دست یابند که قدرتی بالاتر و با ارزش تر از قدرت علمی وارداتی است بطوری که قدرت موشکی و هسته ای نمونه ای از این قدرت علمی بومی هستند.
وی با اشاره به اینکه داشتن  قدرت و جرات هردو پایه توسعه در علم هستند، تصریح کرد: قبل از انقلاب، کشور دارای قدرت و توان علمی بود اما خود باوری و جرات علمی نداشت که با پیروزی انقلاب اسلامی نخبگان و پژوهشگران علمی کشور به خودباوری و جرات علمی دست یافتند و عبارت" ما می توانیم" را معنا کردند. 
نجمی یاد آور شد: خودباوری و شناخت خود و داشتن جرات علمی، موجب پیشرفت علمی یک کشور شده و کشور را به قطب علمی تبدیل می کند.
جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: یکی از مولفه های قدرت  هرکشور داشتن جمعیت جوان است و دشمن از این حوزه وارد شده و در حوزه کاهش جمعیت کشور برنامه ریزی کرده است.
نجمی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه فناوری، زمینه ساز حضور نخبگان در جامعه و دولت می‌شود، یاد آور شد: نیاز است با استفاده از قدرت علمی به دستاوردهای علمی مدنظر و هدف گذاری شده دست یابیم و با توسعه جشنواره های همچون " ائلفن"، آذربایجان غربی را به قطب علم در داخلی تبدیل کنیم.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر